Jobba Jobba Jobba

Åååh! Jag är så lycklig! Mattias, chefen på Rusta ringde idag och frågade om jag ville börja jobba där. OH MY, jag trodde fan inte det var sant. Han ringde och väckte mig vid 12, jag var klarvaken och helt galen efter det. Så från och med idag är jag anställt som extra vid behov. Men han lovade mig att det kommer behövas i November och December. Är anställd till 28/2-09. Kommer det behövas mer efter det skriver vi ett nytt avtal.  Åhh, ni anar inte hur lycklig jag är just nu, det här har jag strävat efter i flera år, även om det bara är extra vid behov så är det i alla fall lite klirr i kassan.

Började jobba redan idag faktiskt, från 14.20 - 19.00
Imorgon 10 - 16 och Söndag 11 - 16.

Nej nu är klockan ett och jag måste sova, jobba imorgon ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0