lazee tonight!

Jag borde verkligen förbjudas att använda en rakhyvel, eller gå i en kurs hur man rakar benen? Jag gör alltid illa mig, den här gången råka min vänstra lilla tumme illa ut. Men hör ni, jag rakar benen och gör illa tummen!?! förbjud mig säger jag.

Mattias hörde nyss av sig, så fort han ringer blir jag glad. Han undra om jag kunde jobba i helgen, självklart. Så jobbar, fredag 15 - 19, lördag 11 - 16 och söndag 11 - 16. Jag kan inte säga annat än att jag älskart!

Ikväll blir det utgång! Så jag ska börja fixa mig redan nu, för jag är alltid ute i sista sekund och kan aldrig bestämma mig vad jag ska ha på mig. Bättre att vara ute i tid. Sen måste jag äta någonting, alkohol på tom mage är inte det bästa. Visst, man blir lättare full, men mår fan inte lika bra. Nej, på med bra musik nu så peppen blir hög!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0