No more!

Jag ska aldrig mer äta pizza eller kebab, tråkigt för det är så jävla gott men min mage klarar inte av det.
Sist jag åt det var för ungefär en månad sen, jag vaknar upp morgonen efter och har så jävla ont i magen så jag visste inte vad jag skulle ta vägen. Jag svettades, jag var yr och mådde illa bara för jag hade så ont. Satt på toa över en timme. Jag åt en kebabtallrik igår och samma sak hände imorse. Inte riktigt lika illa, men nästan. Och det har bara hänt dom två gångerna jag ätit kebab eller pizza. Så nu är det slut med det. Kommer bli jobbigt, men hellre det än sån där jävla magknip.

Imorgon blir det party, jag har verkligen längtat! Nu ska jag datanörda mig lite sen sleeptime.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0