manliga könet

Helgen har varit helt okej, det var riktigt roligt hos Mathilda i fredags men på krogen var det inte lika bra. Jag började må dåligt, magkatarr och skit, det var inte kul. Så jag och Mallan tog en taxi hem. Det blev en ganska så tidig kväll för min del.
Igår hände det inte mycket, drog hem till malin runt 20.30 och kolla massa tv sen gick jag hem vid 01 igen. Kollade på en officerare och en gentleman, sen efter filmen somnade jag direkt.

Idag har jag varit hos Mathilda och blivit bjuden på mat och kladdkaka. Hon firas av hennes släkt idag och jag har varje år varit där så varför inte iår också. Det var riktigt god mat och självklart kladdkakan också.
Nu sitter jag bara här och väntar på att klockan ska gå, ska dra till malin om en stund och vi ska spela bingo lotto ikväll, haha. Har inte gjort det på hundra år men jag satsar i alla fall på högsta vinst, jag kan ju i alla fall drömma.

Jag är så trött på den manliga könet. Seriöst dom har något allvarligt fel, alla är likadana. Den ena är jättekär i mig och hör av sig hela tiden osv. Han vill ha kontakt med mig även om det bara är som vänner. Men nu har han fått upp ögonen för någon annan tjej och då existerar man inte längre, ville du inte vara vänner? 
Den andra killen har alzheimers tror jag, vi träffas intensivt i två veckor, han slutar höra av sig, jag struntar i honom men efter tre veckor hör han av sig igen och vill träffas, sorry.. du har fått din chans. För några veckor sen träffas vi igen och då känns det bra och jag har saknat honom, han kände detsamma. Och nu? nu finns man inte för honom längre.
Karljävlar säger jag bara. Jag orkar inte. Kanske ska gå i kloster eller bli lesbisk? fan vet jag. Lägga ner verksamheten om allt som har med killar att göra, det är en sak som är klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0