Mini Spa

Ibland är det skönt att ha så här mycket tid över som jag har den här veckan. Idag skulle jag ha varit hundvakt men det behövdes inte så det blev jag otroligt uttråkad och tänkte vad ska jag nu hitta på. Då bestämde jag mig för att fixa mitt egna lilla spa.
- Jag rakade mig från topp till tå. (nästan, inte huvudet)
- Gjorde hårinpackning.
- Kroppspeeling.
- Ansiktspeeling.
- Fotbad.

Det var riktigt skönt, nu känner jag mig som en ny människa, nästa i alla fall. Allt det här var verkligen behövligt. Absolut hårinpackningen, Emma sa att jag tappar massa hår, då vart jag rädd. Men när pengarna kommer ska jag köpa ett svindyrt shampoo som Emma tipsade om, 260 jävla kronor, bäst för henne att det hjälper! ;)

Idag står ingenting mer på schemat, men jag är grymt sugen på krogen, men det är väl bara för att jag inte har några pengar. Det blir ännu en värdelös kväll hemma med någon tråkig film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0