Peppen är hööög

Yes, det är den. Jag är sjukt sugen på att festa nu, längtar tills imorgon! Då jäklar ska jag ha kul och full ska jag bli.
Förfest hos Mathilda sen blir det konrad. Härligt som fan, var ett tag sen man var ute. Har tappat lusten lite, så är inte alls ute ofta, men nu är det fan på tiden :)

Nu har jag ganska så tråkigt så tänkte fixa till mig lite sen ta lite posebilder, det var också ett bra tag sen, har fan inga nya bilder. Sen ikväll ska jag baka en tårta som jag ska ta med till jobbet imorgon, förmodligen min sista dag imorgon, tråkigt. Så tänkte vara snäll att bjuda på tårta. Jag känner att jag måste ju lämna rusta någon gång om dom ska ha chans att ringa in mig, kan ju inte springa runt som en praktikant hur länge som helst, nu kan jag ju allting liksom.

Nej nu ska jag fortsätta lyssna på mina underbara musik och fixa mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0