Rastlös

Åh, jag har varit hemma en dag och jag får frispel. Idag har jag ändå varit på möte och lunchat med emma, plus att hon klippte mig också. Ingen större skillnad som vanligt. Var bara så trött på skiten, det la ju sig ner hela tiden. Jag var tvungen att ha en halv sprayflaska i håret för att det skulle stå som jag vill i en kvart. Så hon klippte upp det lite och sen klippte hon luggen. Ska tillbaka dit när jag fått pengar så ska hon få lägga in lite rött i mina ljusa slingor. 300:- är lätt värt det för skulle jag göra det själv skulle jag misslyckas totalt.

Imorgon har jag ingenting att göra, boooring. Kusin vitamin Stephanie frågade om jag kunde ta Wilma en stund. Självklart, då har jag någonting att göra, fast det är inte förrens vid fyra någon gång. Blir väl att sova ut och sen glo film eller något sånt. Det är i alla fall tidsfördriv.

Ikväll kollade jag på What happens in vegas. Den var helt okej, fast filmen igår "Den man älskar" var otroligt mycket bättre. Kan ju bara säga vill ni läsa om den så gå in på Mathildas blogg: www.Mathildut.blogg.se där har ni en så kallad recension.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0