Rubrikhelveeete

Nu har jag i alla fall fått en sak avkryssat på min lista och det var att gå till UM. Så det var skönt. Imorgon ska jag till Janne på möte och förmodligen mitt sista möte hos psykologen eftersom det inte är någon idé att jag går dit för jag mår så bra nu och allt har ordnat upp sig. Skulle till tandläkarn imorgon också, men neej. Ringde och ändra till den 25/11 istället.

Vart lite förvånad när jag kollade kontot nyss, då hade jag fått 1000 kr från försäkringskassan och mina andra 2000 kommer lite senare i eftermiddag så jag vart glad, äntligen lite peeengar.
Jobbat hela helgen och sovit på tok för lite hela helgen, och absolut inatt. Så nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig och sova någon timme. Sen får jag se vad som händer. Kanske åka ner på stan och leta efter något snyggt tills på onsdag, om jag orkar. Annars blir det en slödag framför tv´n, det skulle inte sitta helt fel.

För övrigt är Saga pain in the asssss just nu, fyfan vad galen hon är. Tror hon glömde få p-piller i torsdags, kanske därför. Hon biter på allting och ska vara runt fötterna och i knät heeela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0