Rusta

Åh nu är jag ganska så trött. Jag inte sovit mer än fyra timmar inatt, om ens det! När jag väl somnade så väcker kattskrället mig efter en timme, då var hon inte omtyckt.
Men jag såg fram emot dagen och få jobba. Och det verkligen varit fullt ös hela dagen, det är roligt. Men imorse var det panik, sara och stoffe skulle släppa in min på baksidan vid lagerporten. Stoffe tryckte upp den men den var låst, då fastna den. Jag kom in genom en annan dörr men vi fick panik för nyckeln satt fast i låset till lagerporten och den nyckeln behövde vi för att kunna öppna butiken. Efter mycket om och men fick vi ut nyckeln, en minut innan vi skulle öppna. När vi ska öppna dörrarna så går nyckeln av! haha paaanik! Full panik och ringa chefen men han bor liksom i enköping så svårt för honom att komma, så ringde vi benji och han fick lov att komma dit med nyckeln. Till slut kom benji med en nyckel, så vi kunde öppna fast 20 minuter försent. Sen har det rullat på som fan alltså!

Jag kan bara säga att jag längtar tills imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0