Ser du stjärnan i det blå?!

Idag har det inte hänt så mycket, vart inget möte med Janne idag, det blir på tisdag istället. Igår kom Daniel förbi klockan ett på natten ungefär. Vi åkte runt lite och vi upptäckte vägar som vi inte visste fanns, haha. Han ville gå spåret på björnön halv två på natten men jag avstog, halv på natten liksom. Vi vände bilen och åkte mot bjurhovda, vi tänkte gå in till mig kolla film men riktigt så blev det inte. Vi tog en mysig promenad här på bjurhovda och la oss på en varsin bänk och kolla på stjärnorna, det var ju väldigt stjärnklart! Det var riktigt mysigt må jag säga. Efter en stund gick vi in till mig och han låg och spelade tetris på sin mobil och jag kollade på, haha.. ruuuligt.

Jag har precis badat så nu tänkte jag klä på mig och sen fixa lite käk. Mamma och bror äter lax med pasta, det är inte gott ;( så jag får fixa min egna mat idag, då får jag i alla fall något jag tycker om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0