Smärrrta!

Ajsing, jag gjorde illa mitt lillfinger idag på jobbet men jag vet fan inte hur. Jag skulle flytta en jäkla massa mattor sen knakade det till i hela fingret. Sista dagen imorgon på jobbet, fan jag kommer saknar det.

Haha, igår sov jag en timme mellan 17.30 - 18.30, vaknade och var sjukt kissnödig, gick upp på toa, tog en cigg och sen en ipreen. Då var klockan ungefär 19.00 och då la jag mig i sängen och somnade med kläder på och allt sånt. Vaknar till och kollar på klockan, hoppsan, 05.28, två minuter innan det är dags att gå upp, jag vart chockad. Sov alltså från 19.00 till 5.30, det behövdes kan jag säga.

Nej nu ska jag ta en cigg sen ska jag sova, kämpa sista dagen och bjuda på bullar ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0