A walk to remember

Jag har nyss kollat på a walk to remember och gråtit sönder mig, helt ärligt! Min kudde är helt blöt nu. Det är verkligen den bästa filmen som finns och folk säger att man kan se en film två gånger på raken det har jag aldrig fattat, men joo.. nu har jag det. Den där filmen skulle jag kunna se om och om igen. lätt fem stjärnor!

Just nu är jag så jäkla trött att jag inte ens orkar tänka på jobb imorgon, usch. Hela fem arbetsdagar till helgen. Men det är skönt att jag börjar 10 hela veckan. Fast imorgon måste jag gå upp halv åtta och duscha för dom stänger av vårat varmvatten imorgon kl åtta. Kan dom bli klara med det där någon gång så vi kan få tillbaka värmen och varmvattnet?
Nu ska jag spela ett parti yatzy på blip.se sen ta en cigg och lägga mig i sängen och sooova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0