Back to work!

Imorgon är det bara back to work som gäller, efter helgen och speciellt efter en veckans sjukdom.

Helgen har i alla fall varit bra. I fredags hände inte så mycket. Jag och Malin drog till Fredrik där även Kim var. Började kolla på filmen 1408 men den kom jag på att jag hade sett så det slutade med att vi satt på balkongen istället och snackade. Sen runt halv tolv åkte jag och mallan hem.

Igår kom Jonatan hit och vi barnvakt åt honom, lilla Isac var hos farmor (min moster, monica) och Melinda var hos farfar kjelle. Monica och Isac kom hit och vi åt tillsammans och så. Sen kollade vi på sing a long och lagom efter det slutat åkte jag med bror till Skultuna för han skulle hämta en kompis, då passade jag på, så han skjutsade mig till Fredrik, kom dit lagom till tolv. Vi väntade på att pillans skjuts skulle komma sen skulle vi slå på en film jag och fredrik, men klockan vart inte förrens tre då hon åkte hem, så kollade 20 minuter på en jävla b-film på tv, sen gick vi och la oss.

Jag ställde klockan på tolv för att inte sova för länge eftersom jag börjar jobba klockan sju imorgon bitti. Men det var riktigt mysigt att få sova med dig inatt och spendera hela dagen i soffan med dig och kolla på lite filmer :) Nu är det så att man längtar lite till nästan helg då jag får möjlighet att sova och mysa med dig igen. ;*;*;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0