chips chips chips

Åh, jag vaknade på fel sidan idag, jag hatar det. Jag var lite bakis, var hungrig (på rostmacka med marmelad och ost) och lays barbecue chips, hade vi något av det hemma? näe, då blev jag sur. Jag såg igår att vi hade lays barbecue chips på rusta, då blev jag glad för jag visste bara att dom fanns i hummelsta innan, lite jobbigt att åka dit för en påse chips.

Jag är i alla fall lite piggare nu, har tagit mig ett varmt långt bad, det var skönt. Fast just nu är jag så jävla torr, så blir att smörja in sig ordentligt. Jahapp, nu la sig saga på min rygg, skönt :S

Det var trevligt hos martin igår i alla fall :) även fast vi bara var fem stycken och att robin svek oss. Det blev ingen krogen för oss, martin var ganska så full, haha. Vi gick till la perla en stund tills martin spillde ut sin öl över bea. stackarn.
Martin din pundare, jag har ringt dig sen klockan ett för jag skulle väcka dig, mjoo tjeeeena! Du kan räkna med mobbning på måndag, mohahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0