farbror blååå

Shit, vilken jävla dag alltså. Somnade kvart i tio igår och sov enda fram till klockan ringde halv sex så det var skönt men kände mig inte speciellt piggare än vad jag brukar vara, men skönt med lite mer sömn än vanligt.

Idag har det varit full ös på jobbet hela tiden, sjukt mycket saker att göra och jag sålde 12 elvispar på en timme, är det så populärt? Väl klockan fyra kom brorsan och hämtade mig och martin, vi drog till djurmagasinet dirket och köpte massa nödvändigt som martin behövde för han skulle köpa katt. Var hemma någon timme sen var det bara dra iväg igen och kolla/hämta katten.
Vi åkte åt heelt fel håll så hamnade ute i tidö lindö. När vi konstaterade att det var fel var det bara att vända. På vägen hem kör vi på ett jävla rådjur. Först kom det en, så väjade vi för den men då kom hans kompis, och han dog förmodligen. Jag höll på att dö, jag vart så sjukt jävla rädd. Hela jag skadade och hjärtat satt i halsen. Rådjuret låg inte på vägen men vi misstänker att han dog där inne i skogen någonstans. Det var bara att ringa farbror polisen och berätta vad som hade hänt. Vi klarade oss utan skador, lite småchockade eller i alla fall jag och någon mindre skada på bilen bara. Skönt det!

Han som hade katten bodde mitt ute i ingenstans, åkte sjukt mycket fel och allt vart drygt. Men vi hittade till slut och den blev en söt liten kissemiss som fick följa med hem, vet dock inget namn på henne än, dom kallade henne blomman.

Nu ska jag sova, är så förbannat trött. Om jag vill får jag jobba 6 - 15 men jag pallar fan inte det, räcker gott och väl med 7 - 16, det är sköna tider ändå. Nej god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0