frispel

Jag vart hemma från jobbet idag också för jag vill inte riskera att foten blir värre och att det tar jättelång tid innan jag kan gå igen, har ju trots allt en inflamation i foten. Det är sjukt, jag har gått hemma hur länge som helst uta att ha gjort ett piss, sen när jag bara har jobbat två dagar och måste vara hemma för jag inte kan stödja på foten så får jag tokspel, det är så sjukt jävla tråkigt att bara ligga hemma. Tillbaka till Rusta imorgon, det är ett måste.

Just nu får jag frispel på min katt, saga. Hon ska vara så förbannat dryg ibland. Just nu håller hon på och biter i alla mina sladdar som finns i rummet, antingen till datorn, under sängen eller till dvd och tv´n. Mamma ska hämta ut p-piller till henne idag, får se om hon lugnar ner sig då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0