Ladies Night

Det blir inte så vettigt inlägg idag också, har känt mig konstig idag.
Har haft värsta mensvärken och allt jag velat göra är att sova.

Men igår var jag i alla fall på ladies night. Showen tyckte jag i alla fall var riktigt bra. Men det där med maten, njaa. För det första tog det lång tid innan vi fick maten och sen var det skaldjur, hmm. Det är gott det är det, men inget jag kan äta mig mätt på och jag var vrålhungrig. Vi var tolv stycken i vårat sällskap, nio av oss fick efterrätt men jag, mamma och hjördis fick inget, bra koll hallå! Så mamma haffa en servitör och sa att vi inte fått någon, då kom han ju ut med tre, men så ska man inte behöva göra, eller?! Och vi fick inget kaffe heller. Alla bord hade kaffetermosar men inte vi. Man betalar 850 spänn och så är det sådär? nja inte värt det. Men som sagt showen var bra, men nästa år blir det utan mat!

Efter showen fick jag en kram och autograf av martin stenmarck, haha. Man får fan inte vara sådär snygg.
Mamma och jag sponsra även dom lite, köpte martin stenmarcks skiva och singel och en ladies night tröja, det var dom värda. Jag blev sur idag när jag läste i expressen av dom hade full usel kritik, en geting. Det märktes inte igår, 3502 kvinnor som bara skrek, då är det fan inte uselt! fyra av fem getingar får dom av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0