Nionde gången gillt!

Jag har fortfaranade inte fått mina pengar från försäkringskassan, jävla idioter. Blir att slå dom en pling imorgon och klaga!

Ah, det var ett tag sen man uppdaterade, men det händer inte så mycket i livet just nu. Jag jobbar, träffar malin, sover, vaknar går till jobbet, typ. Och nu har jag gått och blivit sjuk igen. Dunderförkyld! Det är bara nionde gången sen i december förra året. Seriöst, gud? vad har jag gjort?! Kanske ska börja gå till kyrkan och be lite så kanske det ger något, haha. Inte min grej kanske vaaa. Gick i alla fall till jobbet idag för jag ville verkligen försöka, men nej.. pallade tre timmar sen var jag helt slutkörd.

Väl hemma ville jag inte sova, för jag tänkte att jag skulle försöka gå till jobbet imorgon, så ringde malin. Åkte och köpte burger king till oss sen drog jag över till henne. Vi låg i varsitt hörn av soffan med täcke och kudde och kolla tv ett par timmar. Och lilla Wilma, hon älskar verkligen mig, det är mysigt.

Det blir inget jobb för mig imorgon i alla fall, jag mår inte alls bra. Men jag kan tacka i alla fall för att jag inte har någon feber, än. Men är glad så länge jag inte har det.

 Nej nu ska jag lägga mig i sängen och kolla film eller först se om det är något bra på tv´n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0