No life!

Baaah, jag känner att jag inte har något liv, haha. Jag går upp, oavsett när jag börjar, gör mig redo för att gå till jobbet, jobbar hela dagarna och sen när jag kommer hem orkar jag inte göra ett piss, kanske träffar malin och wilma en stund liksom. Ah, Martin också, men han ser jag nio timmar varje dag på jobbet också så, haha.

Idag mår jag i alla fall riktigt bra. Det har gått riktigt bra på jobbet idag och hade mitt riktiga första egna kassapass :) Det var roligt och det gick riktigt bra också. Just nu hoppas jag bara inte att Jessica hör av sig, jag vill verkligen inte jobba 10 - 19 imorgon, men måste jag så måste jag, jag ställer upp vettni!

Är lite nervös för imorgon faktiskt, fråga mig inte varför. Men Janne kommer imorgon och ska prata med Mathias och kolla om jag kan få någon form av anställning, i alla fall lite extra och så där, det skulle vara GULD!

Nej nu ska jag forsätta lyssna på musik och vara sur på försäkringskassan som aldrig ger mig mina jävla pengar!Sug mig baklänges eller någonting säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0