svullen

Åkte inte till jobbet imorse för igår när jag kom hem hade jag så sjukt ont i foten, tog av mig strumpan och ser att den är hur svullen som helst, jag kunde knappt gå på den och började nästan tjura för det gjorde så ont. Efter en natt sömnd känns det bättre, men ska ringa läkaren i alla fall och prata med dom lite och så ska mamma och jag åka ut till hälla och köpa bättre skor som jag kan gå i.
Ska till jobbet imorgon i alla fall, hoppas foten är på min sida och är snäll mot mig.

Nu ska jag slänga någonting i magen sen blir det att datanörda sig hela dagen lång. Inte fan kan jag duscha för varmvattnet är avstängt för dom håller på med någonting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0