trettio lakan, den du...

Nu är klockan mycket och jag ska bara skriva av mig lite här sen är det sängen som gäller. Fast jag ska inte sova, jag ska lägga mig och läsa min otroligt braiga bok, emma, mias dotter.. Ni vet hon som skriver, gömda, asyl & mias hemlighet. Denna bok handlar om hennes dotter och är sjukt bra enligt mig.

Dagen på jobbet har varit lika bra som vanligt. Jag är så sjukt jäkla lycklig nu alltså, jag bara älskar livet. Jag trodde det skulle bli tufft från att inte göra någonting på dagarna till att jobba 100% direkt, men nej. Jag trivs som fisken i vattnet, handen i handsken... you name it! Arbetskamraterna är guld. Hade det inte varit för dom hade det nog varit ganska så tufft, då hade jag inte haft den viljan jag har när det gäller att gå till jobbet.

Jag blir så glad över att mina nära och kära är glada för min skull. Mamma sa idag att hon är så otroligt glad och känner en stor lättnad att jag äntligen har hittat något som jag verkligen ger 100% för. Jag älskar dig mamma <3
Mathilda kommenterade ju här i min blogg också, att hon var så stolt över mig att jag går till jobbet utan problem varje dag. Och att dom två dagarna jag var borta förra veckan inte var mitt fel, utan att mina fötter vart cp. Love  you to darling <3

Btw, oviktig fakta.. men jag är också lycklig över mina nya skor jag köpt som jag ska ha på jobbet. Ordinarie pris var 799:- men dom var sänkta till 399:- och skorna är helt otroliga. Jag har inte alls ont i fötterna idag efter jobbet, vilket jag har haft som andra dagarna. Jag menar, på tre dagar vänjer man sig inte och så en helg i mellan.

Nej slutpratat. Nu ska jag ta en sista cigg, borsta tänderna och sen läsa. tjarrå!

Det skulle jag inte, såg min rubrik nu. Vi hade stöld idag på Rusta, haha. Självklart var det en segenare, med värsta fetingkjolen. Jojo, den kjolen kan nog va bra att ha ibland. Hon snodde fyra strykjärn och TRETTIO badlakan. Shit Shit säger jag bara. Fast jag måste erkänna, det är dom är dagarna som gör jobbet lite extra roligt, alltid kul att skratta åt dom som man sätter fast!

NU ska jag snart sova, hej då igen!

Kommentarer
Postat av: milla

hahah domdär jävlarna får ju nästan plats med en plasma-tv under kjolen om dom skulle vilja. vilka puckon! :P

2008-09-09 @ 16:52:15
URL: http://camillaekblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0