tvkväll i soffan

Jag hostar och fryser, fuck it om jag blir sjuk igen. Jag känner mig inte sjuk i alla fall men jag blir trött av bara tanken.
Brorsan ska åka iväg nu och köpa kebab åt oss och under tiden ska jag kura ihop mig i soffan med mjuksikläder och täcke och kolla tv, sen klockan åtta blir det idol, sen girl meets cowboy och sist hell´s kitchen.
Efter det ska jag sova för imorgon ska jag upp till jobbet igen. Förhoppningsvis blir det en kort dag, 7 - 13.40 för klockan 14.00 ska jag vara hos tandläkaren och jag kanske inte behöver komma tillbaka efter det, det vore nice.

nej, på med mjukisarna och äta kebab, choklad och jordnötter till efterrätt. Måste dämpa mitt chokladsuuug.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0