Upp och hoppa..

..ligg inte och dra dig, nej det fick jag inte göra idag. Jag gick gå upp mer än en timme tidigare än vad jag skulle behöva bara för att jag skulle få duscha i varmvatten. Dom stänger ju av vårat varmvatten nu klockan åtta, jävla idioter.. bara för att jag börjar jobba klockan 10 idag och hela veckan framåt, fasen om det är så hela veckan. Jag är sjukt trött nu kan jag tala om.

Men jag kan i alla fall ta det lugnt, börjar ju inte jobba förrens om två timmar så jag skulle nog hinna med både det ena och det andra fast jag vill egentligen bara sooova.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag är så stolt över dig att du kommer iväg till jobbet varje dag :D För dem två dagarna du missade förra veckan räknas inte. Inte ditt fel att din fot är cp. ;) <3

2008-09-08 @ 21:51:40
URL: http://mathildut.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0