Borta bra men hemma bäst!

Nu har jag då kommit hem efter en sex timmars bilresa. Resan gick bra förutom att det regnade en liten bit på vägen. Kom hem vid halv fem ungefär, då packade jag upp min väska på en gång, det brukar jag aldrig göra.. den kan få stå i flera dagar tills mamma får nog så packar hon upp den, haha. Har tagit bort mitt nagellack nu också, fyfan så mina naglar såg ut. Nu är dom riktigt fina, har filat till dom och målat med genomskinligt nagellack. Ville göra fransk manikyr men jag hade inte det vita hemma.

Nu sitter jag här och känner mig rastlös, det gör jag alltid när jag kommer hem. Väntar på att maten ska bli klar, fläskfilé och klyftpotatis. Efter det tänkte jag ta ett varmt bad för jag har verkligen saknat badkaret.

Jag saknar redan min pappa och Skåne.
Men snart är det sommar och då kommer jag ner igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0