förkylning + mensvärk + jobba!

Tänkte slänga ihop en snabb uppdatering innan jag ska äta mat och åka iväg till jobbet.

Igår fick jag hoppa in och jobba 18 - 01. Jag var skaplig slut efter 7 timmar kan jag säga. Sprang som en jävla dåre och plockade nästan hela tiden och när jag inte gjorde det fick jag hjälpa till i baren, det var riktigt roligt. En kvinna tjatade på mig att jag skulle blanda en drink åt henne. "Jag kan ingenting" sa jag. Hon ba: Någon gång måste vara den första, ta lite vad du tycker. Jag lovar att jag måste sett ut som ett frågetecken, haha. Men dom vart godkända och hon kom för att köpa flera, haha. Fick ca 150 spänn i dricks igår också. Den gick raka vägen ner i min sparbössa jag införskaffa mig igår.

Idag ska jag också jobba, 21 - 01. Skönt med bara några timmar måste jag säga för jag mår apa. Jag har sån galen jävla mensvärk, det måste vara år sen jag hade sån mensvärk som jag har nu. Jag vill nästan börja gråta för jag har så ont. En alvedon hjälper inte men av två alvedon blir jag så galet trött att jag måste lägga mig. Jag ska slänga i mig Mc Donalds strax och ta en alvedon, sen får jag ta en om en timme igen och hoppas att det blir lite bättre.

Imorgon ska jag ligga i sängen och kolla one tree hill & 24 heeeela dagen och min mamma har lovat att ta hand om mig också. En sak till också, jag har blivit förkyld. Ont som fan i halsen, slemmig och tjock, ont i gommen och skallvärk, ooh i love it! ;(

Nu vart det ett lång inlägg men nu kommer brorsan med mat! :)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Om du orkar vill jag och Petra spela GR imorgon kväll :)

2009-04-25 @ 21:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0