Gin Rummy

Nu sitter jag här och bara väntar, finns det nåt tråkigare? Sofie ringde mig strax efter fyra och frågade om hon och Simon fick komma förbi. Öhm, visst. Dom skulle bara åka och äta först sen skulle dom komma så jag skyndar mig in i en dusch och fixar iordning mig på två sekunder. Nu har det gått en timme och dom har inte kommit än, då skulle jag ju inte behövt stressa, haha.

Jag är taggad för Gin Rummy ikväll, jag ska vinna. Bara för att jag är taggad och har en bra känsla av att jag kommer vinna kommer det säkert gå åt helvete idag också, skulle inte bli förvånad. Men innan spelet ska vi grilla, mums. Grillad fläskfilé, ugnstekts potatis, beasås och tzatziki och bröd, kan det blir bättre!?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0