Happy Grrrl!

Ibland känns det som att man får det lite serverat på ett silverfat, men det kan jag behöva efter alla motgångar jag har haft. Grannen skicka sms till mig idag och sa att hon hade jobb åt mig. Min första tanken var "Nu vill hon väl att jag ska måla hennes staket", det var snack om det förra sommaren, men icke sa nicke.

Jag ska börja jobba på Sky Bar. Börjar redan på lördag faktiskt. Kommer att jobba dom två lördagarna som är kvar i April, sen from Maj kommer jag jobba varje tisdag och lördag. Det känns bra, då får jag i alla fall lite extra klirr i plånkan!

Var in på Arbetsförmedlingen idag också, då berättade min handledare att hon hade tipsat om mig till ett jobb idag också. Det är över hela sommaren, så det vore absolut inte heeelt fel. Så nu håller jag bara tummarna för det också. Och det som är bra, för skulle jag få detta jobb så krockar inte det med Sky Bar för dom stänger i mitten på Juni någon gång.

iiiih, jag är happyyyy!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0