Happy me!

Nu är jag glad. Jag gick in med operation övertalning på min brorsa och frågade om han ville åka ner en snabbis på stan och bara prova dom där skorna och kolla på tröjan från Ginatricot. Skorna passade, så jag köpte dom. Jag tog mig råd till det, det måste man få göra ibland. Jag vet inte vad som händer med mina fötter, dom blir bara mindre och mindre, nu är jag nere på strl 36 igen. Snart får jag väl gå på barnavdelningen, haha.

Tröjan var tyvärr helt slut. Hon sa att dom hade tagit slut samma dag som dom fick in den, så poppis var den. Hon trodde den skulle komma in igen så jag får hålla ögonen öppna. Nog för att jag sparade en hundrig för det så, alltid kommer det nåt gott med det onda, eller hur säger man?!

Nu ska jag ta och släppa ut Saga en stund, hon mjuar som fasen. Solen har börja titta fram lite också, så skööönt. Jag är på bra humör idag, hihi :D fast jag har ont i mina vrister, vetifan hur.. jag satt ju bara i en bil i sex timmar igår, hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0