HATA FÖRSÄKRINGSKASSAN!

Jag ska bara säga kort att jag hatar verkligen försäkringskassan just nu. Eller det gör jag hela tiden för dom ska alltid hålla på att krångla. Nu saknas det uppgifter så dom kan inte dela ut aktivitetsstöd. Jag fattar ingenting, dom är dumma i huvudet. Carola, min handledare på arbetsförmedlingen kollade ju fan igenom alla papper och sa att dom var okej.

Jag bara hatar försäkringskassan. Mamma får hjälpa mig när hon kommer hem och se vad fan det är för fel för jag fattar då ingenting. Nu ska jag platta håret och sen åka iväg och handla. Tog ett varmt bad idag, det var riktigt skönt för ryggen och hostan blev lite bättre, för fem minuter i alla fall, haha. Tror det håller på att vända nu, eller ptja.. jag känner mig piggare i kroppen i alla fall och det är bra för imorgon är det ju valborg. Då är det skönt att vara lite piggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0