Hemkommen

Nu har jag precis kommit hem från jobbet. Just nu känner jag mig inte ens trött men det tror jag beror på att jag fortfarande är ganska mycket uppe i varv, måste varva ner lite innan jag kan somna.

Kvällen gick bra i alla fall, det hjälpte med lite mat i magen och att knapra alvedon. Det var ganska lugnt fram tills sista timmen, då öste folket in. En gäst som klagade och sa att han aldrig mer kommer komma tillbaka bara för att vi sa att "tyvärr måste ni gå nu för vi stänger" det var så himla dåligt, dom hade faktiskt spaniorer på besök, hahaha. Vi sa ändå till dom vid kvart över tolv, vi stänger tolv. Den killen han var så kaxig, ställde säg i hissen och skrek idiot, haha.

Nej nu ska jag ta och lägga mig i alla fall, händer inte så mycket här mitt i natten. Läsa ett kapitel i boken kanske det får bli, brukar bli trött av det. Imorgon kommer jag ligga i sängen hela dagen med mitt underbara täcke och mina underbara kuddar och mina underbara boxar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0