Jag tänker ju inte så ofta

Hahaha. Ikväll vart det en vända Gin Rummy med Mathilda, Petra och Anna. Åh herregud alltså. Jag brukar hata att lära nya människor det spelet för det är så himla jobbigt att förklara och ja, det kan väl vara ganska svårt. Jag tar allt som en självklarhet bara för att jag har spelat det så himla länge, så många år. Igår lärde jag och Mathilda upp Petra, och idag lärde vi upp Anna. Så att spela med två stycken nybörjade tar 3h och 45 min, det brukar ta ungefär 2h, wiho. Och Anna kom med sina klockrena kommentarer... "Ja, men jag tänker ju inte så ofta" bla, haha.

Nu till nåt helt annat. Jag har ju en lillasyster (halvsyster) hon bor hos sin mamma här i Västerås. När vi är här hemma i Västerås är vi inte så mycket som syskon, vilket är tråkigt tycker jag men när vi är i Skåne så blir vi verkligen som syskon. Jag älskar min syster, Therese Karlsson. Och jag vart riktigt glad när jag läste din blogg, jag vart nästan tårögd. "Bilden ovanför ska jag ha med i arbetet på kapitlet en person jag beundrar, min syster. Puss"


Det var denna bild hon menade. Jag och syster hos farfar i Tyringe, Skåne ;*



Brorsan, jag, Pappa och syrran i en stuga i Skåne någonstans <3




Brorsan, syrran och jag i pappas gamla radhus på Hamre om jag inte minns fel.
Syster, du vet att jag finns här för dig, vad som än händer, vad klockan än är
på dygnet så kan du alltid ringa mig. Jag älskar dig systeryster! ;*

Kommentarer
Postat av: therese

Jag älskar dig också syster

<3

2009-04-22 @ 15:24:40
URL: http://erikatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0