jaghatarverkligenrubriker!!

Jag är verkligen svintrött nu, jag borde ha lagt mig för att sova för länge sen. Men, vad ska man göra?! Jag har legat i soffan och kollat på dh halva dagen med min underbara mamma. Vid kl 19 kom Mathilda och Petra förbi, vi lärde Petra att spela Gin Rummy, hon tyckte det var riktigt roligt, Yeees! Vi ska spela på torsdag igen så hon inte hinner glömma bort hur man gör, vi ska bara nöta nöta nöta så det sitter, då kommer det vara skitkul ;D Karro bor ju fyra timmar ifrån mig så henne kan man ju inte precis fråga men den 3 maj, då jävlar ;)

Strax efter kl 23 åkte vi till Nordanby, köpte en påse Risen, vart så sugen på det. Efter det åkte vi hem till Janina en stund. Stackarn, hade ingen mat hemma och inga pengar alls så jag tog med mig en fet jävla matlåda, ett 10-pack kexchoklad och ett paket cigg åt henne, sen fick hon 80kr också, så hon klarar sig lite i alla fall :) Du vet vart jag finns om det är nåt gumman <3

Kom hem för ca en timme sen. Ska ta och bädda ner mig nu faktiskt och lägga mig och läsa en stund, det var ett tag sen nu. Måste komma in i det igen för det är så underbart skönt att läsa innan man ska sova. Btw, imorgon kommer min One tree hill box, det lär det göra för fick ett mejl idag om att den hade skickats iväg från deras lager, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0