meep meep

Ingen deklaration kom idag, som jag tippade på. Mamma ringde dit åt mig och frågade varför. Då säger dom att jag inte ska deklarera! Ehm nehe?! men jag har ju haft en inkomst förra året. Det enda mamma fick till svar var att dom pengarna kommer skickas ut i Augusti. Så jag får några kronor, det är nice. Men varför ska jag inte deklarera som alla andra och varför får jag inte mina pengar förrens i Augusti?!

Ringde läkaren idag också. Nu har jag fått nog med mina magsmärtor. Har haft konstant ont i över en vecka och innan det var den inte direkt bra. Jag kan inte äta ordentligt, jag är aldrig hungrig och det värsta, jag kan inte sova på nätterna och om jag väl somnar så vaknar jag hela tiden för att jag har så ont. Jag ville träffa en läkare idag men neeej, jag måste vänta enda tills på Torsdag, det är ju nästan en hel jävla vecka. Jag bröt fan ihop idag för att jag inte orkar med min mage längre.

Nåväl, ska snart iväg och klippa luggen, galet ofräsch är jag men tänkte klippa luggen sen när jag kommer hem så hoppar jag in i duschen och vid 17 - 17.30 ska jag ner och kolla in det nya jobbet, hihihihihi!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0