money money..

Jag har sovit så underbart skönt inatt, det berodde nog mycket på dom nybäddade sängkläderna för det är så jäkligt skönt att gosa in sig i det. Jag vaknade bara vid halv sex imorse av att Saga var hur gosig som helst och klev på hela mig, lilla snuttan. Så nu kan jag bara säga att jag är riktigt utvilad och på glatt humör. Det enda som saknas nu är solen!

åååh, jag får panik. Det finns ett par skor jag jättegärna vill ha och dom kostar bara 249:- men det är fan mycket pengar eftersom jag knappt har några :( Och så har jag sett en jättefin tröja på Ginatricot för 199:- fast där har jag tillgodokvitto på 101:- haha, så på så ätt blir den ju billigt. Åhhh, inte någon rik jävel som kan ge mig lite pengar?! 


    
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0