Roadtrip!

Idag har jag och Mathilda varit ute och snurrat, den bruden alltså.. visst hon har allitd sagt att hon haft dåligt lokalsinne, men såhär?! Ojojoj. Först åkte vi ut en stund innan rusningstrafiken, åkte till Höör och tillbaka ungefär. Sen hoppade vi in i en dusch och snygga till oss lite. Efter det tog vi bilen in till Landskrona, åt på Mc Donalds och sen åkte vi till glumslöv´s OKQ8 mack, där mitt ex John jobbar och köpte svingoda kakor, dom finns inte i Västerås ;( John jobbade inte så vi skulle åka hem igen, men jag skickade först ett sms till honom och frågade om han ville ses. Vi träffades utan för Mc Donalds där jag och Mathilda ätit tidigare på kvällen. Det var inte långvarit alls för han var tvungen att åka till jobbet.

Vi kom hem för en stund sen och nu sitter jag här på sängen och äter kaka, fast dom var lite för hårda, dom ska egentligen vara lite sega. Ska nog ta och lägga mig och läsa klart det tråkiga kapitel jag är på i boken. Imorgon är det hemfärd också, tråkigt. Hade gärna stannat längre, nog för att jag har lite hemlängtan. Det är som man säger, Borta bra men hemma bäst. Och min katt kommer vara sur på mig imorgon för att jag har varit borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0