Rubrik, vad är det?!

Det har varit en bra dag hela dagen tycker jag. Efter att jag hade varit på stan en snabbis och när mamma kom hem från jobbet åkte vi ut på Ica Maxi och handlade allt till helgen. När jag kom hem började jag med maten, pasta carbonara, så jääkla gott och det var inte igår jag åt det heller så det satt fint i magen. Hann inte vara hemma länge innan Fredrik, Zoran och Mathilda dök upp. Vi lurade på grabbarna att spela Så det kan låta, ehm.. det var inte så poppis. Dom tyckte inte det var speciellt roligt. Dom drog tyvärr strax efter tio redan men det tog inte många minuter innan Anna och Petra kom förbi.
Vi drog tre vändor av Så det kan låta, det är faktiskt riktigt roligt. Sällskapspel är riktigt roligt, synd att man inte har flera olika.

Efter en bra dag/kväll med massa spel, skitsnack och rökt x-antal ciggisar ligger jag nu här nerbäddad i sängen och har en katt som puttar på mig, hon försöker krypa ner under täcket, lilla gosan. Tänkte att jag skulle lägga mig och kolla på Australia men den är 2h 39 min lång och startar jag den nu kommer jag inte somna förrens jättesent så jag skippar nog det. Ska lägga mig och läsa snart, sen sova. Så jag inte sover bort hela dagen för jag börjar äntligen få tillbaka min dygnsrytm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0