ruta ett.

Och så är man tillbaka på ruta ett igen. Det är sjukt, i fortsättningen ska jag verkligen lita på min magkänsla för den har nästan alltid rätt. Jag har gått runt hela helgen och haft ont i magen och inte velat höra just dom orden, idag fick jag det. Andra gången på mindre än ett år du gör detta mot mig, det svider. Hoppas att det kan gå över för vi har/hade ju sån fin vänskap egentligen.

Idag kommer det inte hända mycket. Kommer ligga i sängen och tycka synd om mig själv. Blir kanske en vända Gin Rummy ikväll, bättre lycka denna gång. Igår spelade jag, mamma och Mathilda och det gick verkligen åt helvete andra vändan, låg fan på minus hela tiden ;(

Igår var jag även ute i Irsta och åt massa god mat och efterrätt så det sprutade mat ur öronen på mig. Det var riktigt mysigt. Kusinen Jimmy och alla ungarna var där också, så himla underbara hela bunten. ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0