Seven Pounds

Igår när jag inte kunde somna la jag mig och kolla på Seven Pounds och det var riktigt jäkla bra!

Nu sitter jag här i soffan och datanördar mig. Mamma är hemma från jobbet för hon har migrän så hon ligger i schäslongen och kollar på DH. Jag får inte titta för vi är inte på samma ställe, haha. Åhh, imorgon eller på onsdag kommer min One tree hill box!!! Jag sitter här nu och är jättehungrig men vi glömde köpa smör igår så det är heeelt slut. Så jag fick skicka brorsan till konsum så vi kan äta frukost, jag håller verkligen på att hungra ihjäl. Jag har börjat med att dricka en Actimel varje morgon, ni vet det man ser på reklam av att 70% av ditt immunförsvar sitter i magen. Köpte sånt igår för att prova, har bara druckit det två dagar så och inga underverk händer på en gång men det är gott och hoppas det hjälper lite ;)


Nu kom han hem med smör så jag kan äta frukost :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0