Sjuk Sjukare Sjukast!

Kommer ni ihåg att jag skrev igår att hostan och halsen var helt OK?! HAH, nu hostar jag nästan upp mina lungor och har apont i halsen och jag blir fan bara mer och mer snorig. Ringde läkaren imorse också och frågade om jag kunde få hostmedicin utskriven för min är nästan slut. Receptionisten sa att hon skulle skicka det till apoteket och det skulle finnas där senare på dagen. Åkte till apoteket vid fyra och hade det kommit in eller? Självklart inte, Fan sex timmar senare liksom. Jag hade tur att grannen hade likadan hostmedicin hemma så jag kunde låna av henne så jag får åka till apoteket imorgon.

Mina dagar består av att ligga i sängen, jag lever på hostmedicin, alvedon, bafucin, nässpray och glass. Jag tycker faktiskt jättesynd om mig själv, haha. Jag orkar inte med denna förkylning!!! Jävla Mathilda och smitta mig ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0