Skåne!

Nu kan jag äntligen skriva av mig. Sist vi var i Skåne för cirka en månad sen så planerade vi att åka ner igen till pappas födelsedag, vilket är imorgon (eller idag blir det ju). Vi ville överraska honom, det skulle bli våran present till honom. Så jag och Mia, hans sambo har haft kontakt i smyg och planerat allting.

Så nu är vi äntligen här, det är riktigt skönt. Det var roligt att se pappas reaktion, hihi. Han frågade Mia senast idag om vi skulle komma ner men hon sa absolut nej. Ikväll har vi bara tagit det lugnt, det vart pizza till kvällsmat för alla förutom mig, min mage tycker inte om pizza för jag får så galet ont så jag åt Mc Donalds istället. Sen har vi bara tagit det lugnt och kollat på Så ska det låta, Berg flyttar in och en film på Tv4 plus som hette Circle of friends och den var faktiskt riktigt bra.

Nu ska jag datanörda mig en hel del sen lägga mig och läsa. Och den här gången var det min tur att få den otroligt sköna sängen som har en underbar tempurmadrass!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0