Sky Bar!!! :)

Igår jobbade jag min första dag på Sky Bar och det var faktiskt riktigt roligt. Låter kanske inte så roligt att plocka glas och hålla snyggt men man har alltid nåt att göra, tiden går fort och man träffar trevliga människor. Allt gick jättebra igår, jag tappade inte ett enda glas, haha ;D Lite läskigt var det ju att bära på brickan men det gick fin fint. Dom människorna jag träffade igår är några av dom jag kommer jobba med men alla var störtsköna och om dom andra som jag inte träffat än är lika sköna kommer jag att stortrivas.

Får se lite längre fram, nu har jag ju faktiskt bara jobbat en kväll men det verkade riktigt kul att vara bartender så kanske blir att ta en bartenderutbildning längre fram, vet vem. Jag hoppas men tror faktiskt att jag kommer stortrivas där. Ska skriva på kontrakt på lördag också, hihi.

Efter stängning igår gick vi ner till Karlsson på taket (som också hade stängt) satt oss och tog en cider/öl och pratade och hade det riktigt trevligt. Träffade Crille också, chefen som ska sluta. Det är typiskt, för jag fick jättebra intryck av honom.

Nej nu ska jag slänga på mig något vettigt och följa med mamma och brorsan ut på maxi och handla. Jag ska leta efter en spargris som jag ska lägga all min dricks i, haha ;D Igår var det snålt med dricks men det gör inte så mycket för det ser jag bara som en bonus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0