Som sommaren

Okej, jag har varit lite off ett par dagar nu. Anledningen till det är att jag fick min one tree hill box, säsong 5 i tisdags.

I tisdags tog jag det lugnt på dagen och sen mot kvällen kom Mathilda, Petra och Anna hit och vi spelade Gin Rummy som tog x-antal timmar. Dom åkte hem strax efter tolv och då var jag jättetrött och la mig i sängen med datorn. Runt halv två hör Daniel av sig och ville komma förbi en stund. Jag kunde inte tacka nej, jag har inte träffat honom sen han flyttade till åre i november och imorgon(?) flyttar han till göteborg den jäkeln, så jag tvinga mig själv att vakna till liv där ett par timmar :)

Igår var jag först hos psykologen och snackade av mig lite, det är alltid skönt. Jag hann inte mer än att komma innan för dörren så kom Mathilda över. Efter någon timme kom Petra och Anna också förbi. Vi skulle spela Gin Rummy för tredje kvällen irad, haha. Dom drog vid nio och efter det la jag mig och kollade på One tree hill. Och det är också vad jag har gjort från kl 13 - 19 idag också. Jag har bara 8 avsnitt kvar :( men jag skulle få låna 24 av Mathilda sen :)

Ah, jag älskar Sky Bar, hihi. Jag har jobbat där en gång (i lördags) och Helene sa åt mig att jag behövs imorgon också. Skulle egentligen bara jobba på lördag. Men mig gör det absolut ingenting. Och det kommer ju vara strålande sol hela helgen och 18 - 21 grader. Så jag kan ligga och sola på dagarna och sen åka och jobba på kvällen, perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0