Sunshine, i love you!

Pappa ringde och väckte mig strax innan klockan tolv idag. Jag gick upp tio minuter efter han ringde, satt mig i uterummet och kände solen steka och tog en cigg. Efter det fick jag ett ryck och dammsög hela nedervåningen och torkade golven på dom värsta ställerna. Mathilda hjälpte också till, vi tömde och fyllde diskmaskinen och gjorde fint i köket. 

Nu har jag precis duschat, det var riktigt skönt eftersom igår var det en riktigt fuldag. Pappa kommer hem sent ikväll, han skulle vara hemma vid 18 tiden men nu fick han en vända till Linköping så han kommer inte förrens vid 23.30. Så jag och Mathilda lånar brorsans bil och tar en vända till Löberöd, deras centrum, består av en Icabutik och en bank, haha.

Nej nu måste jag gå och fixa mig. hörs senare förmodligen. PÖSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0