Turkiet - Alanya - Hotell Fougere!

Jag blir bara mer och mer snorig för varje minut som går känns det som. Skönt att jag inte har så ont i halsen i alla fall, lite hosta har jag men det är helt OK än så länge. Jag har bara legat i sängen och kolla på tv hela dagen, riktigt skönt.

Nu jäklar har jag gått in för det. Jag har inhandlat mig en spargris och har redan 350 - 400kr i den. All min dricks jag kommer tjäna läggas ner där, mina födelsedagspengar, (fyller 22 juni) pengarna jag får tillbaka på skatten i Augusti och sen julklappspengar. För nästa sommar då SKA jag verkligen till Turkiet - Alanya - Hotell Fougere med Mathilda såklart. Har pratat med mamma om att jag ska försöka spara ihop så hon kan följa med och så måste jag prata med moster Monica också. Det var vi fyra som åkte i somras och vi hade det så himla underbart!




See you next summer, boooys!
Mehmet, Carlos & Alex!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hihi wohooo!! Klart vi ska dit! Jag hoppas du vill åka även om det bara blir du och jag?! Jag lovar att vi kan ha det svalare i rummet än vad jag hade i somras ;D

2009-04-28 @ 22:18:58
URL: http://mathildut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0