Underbaaart!

Åhh, vilket underbart väder det har varit idag. Jag vaknade ju som sagt 9.20 imorse och var pigg, jag kollade på tv sen stund, duschade sen och åt frukost. Efter det gick jag ut på min altan, tog med mig boken och satt mig och läste ett par kapitel. Jag började känna mig trött och tänkte lägga mig och vila en stund, men det var ju så himla fint väder så jag ville inte sova bort det så jag tog på katten kopplet och gick ut med henne, i två timmar. Vi var i och för sig bara på altan och lite runt om och njöt av solen, hon tyckte det var jättemysigt, låg och sov lite i gräset!

När mamma kom hem från jobbet åkte vi och handlade en massa saker och jag och brorsan fick sen åka runt halva jävla stan för jag hade bestämt att jag ville ha kycklingburgare till kvällsmat, tillslut hittade vi det på Willys. Det blev sen kvällsmat och efter det har jag bara tagit det lugnt, kollat lite tv och nu sitter jag här.


                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0