Valborg

Nu ligger jag på sängen och ska snart sätta igång och dammsuga, åh så tråkigt men jag lovade mamma. Tänkte faktiskt vara duktig och bädda mig säng som inte varit bäddad på år och dar känns det som.

När jag har varit duktig och städat undan ska jag hoppa in i en dusch. Efter det ska jag poppa massa hög och bra musik och göra mig snygg. Fan ta katten som bitit sönder mina högtalare ;( Ikväll blir det en lugn kväll. Vara hemma och grilla med familjen sen dra väl jag, Mathilda, Petra och Anna ut och kanske drar en vända minigolf, kollar lite på brasan och sen blir det väl att återvända till mig för en vända Gin Rummy kanske, vi får se hur det slutar! Jag och Mathilda kommer i alla fall att hosta ikapp, haha.

Nej nu måste jag ta arslet ur vagnen och sätta fart, usch! Ha en trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: 3 barns mamman

Va kul här kommer nya adressen

http://stalminbarndom.blogg.se



Hoppas du hade en fin valborg

2009-05-01 @ 14:40:48
URL: http://stalminbarndom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0