Världen är allt bra liten..

Ja, det är den verkligen. Jag bokade tid på Bjurhoda frisörsalong för att klippa luggen. Feg som man är vågar man aldrig gå till någon ny frisör men jag kände att jag orkade inte åka ner på stan för att klippa luggen. Så jag ringde dit och fick en tid där. Har varit där nu och jag blev nöjd. Ska ta en dusch snart och se hur den är då, men jag tror att det blev brra.

När jag kommer in sitter Mathilda där och Petra. Ingen av oss har aldrig tidigare varit där och nu är alla tre där. Mathilda gjorde Petra sällskap för hon färgade håret. Haha, det var fan sjukt! Alla tre på ett och samma ställe, samma dag. På en plats man aldrig brukar vara på, lite komiskt!!!

Nu ska jag datanörda mig en stund, kanske sätta mig ute i solen en stund för om jag gör mig iordning för tidigt kommer jag bara sitta och vänta på att klockan blir så pass mycket så jag kan åka ner på stan. Hörrrs!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0