8 Augusti

Sista kvällen i Skåne nu då. Jag har alltid en sådan skum känsla i kroppen sista kvällen, det går inte att beskriva. Känns lite extra jobbigt nu faktiskt för jag har verkligen ingen aning om när jag ska kunna åka ner igen, eftersom jag jobbar nu 2 - 3 kvällar i veckan och letar för fullt efter nåt mer extra jobb. Fast det är väl så här det blir när man blir så kallad vuxen, inte går i skolan längre och har sina skollov.

Vi har i alla fall haft en skön sista dag. Legat ute och solat hela dagen och bara tagit det lugnt. Och idag fick jag äntligen min thaigryta som jag har velat haft hela veckan, mums så gott det var! Nu på kvällen körde vi två race på bilbanan, jag kom typ 4:a, av 5 spelare, haha bra där! Fick stryk av lillsyrran liksom! ;(

Ikväll sover jag på soffan också. Brorsan har ju gjort det hela veckan men han ska ju köra i 6 timmar imorgon så kände att han måste få sova bra. Ligger man på soffan blir man lätt väckt av Rocky några gånger per natt. Så jag erbjöd mig att ligga på soffan inatt där jag tror jag kommer ligga skönt och så fick brorsan ta min underbara säng!

Nej nu ska jag kolla på tv lite, ska upp vid nio imorgon för jag måste packa, har inte packat någonting än men jag hinner, vi ska inte åka förrens kl 11 imorgon. Och imorgon får jag äntligen träffa min lilla älskling! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0