1 December!

Det har varit en stressig dag på nåt sätt. För det första fick jag knappt sova inatt. Somnade strax efter kl 1 inatt, vaknade till klockan fyra, jag var astrött och klarvaken på en och samma gång, jättejobbigt. Det tog ca 45 minuter innan jag kunde somna om igen men fick inte sova länge alls, kanske 30 min sen väckte katten mig. Hon har nästan håll mig vaken från klockan fem imorse tills klockan sju, jag låg bara och väntade på att mamma skulle vakna och gå upp till jobbet. Somnade om strax efter klockan åtta imorse igen, fyfan! Jag hade tänkt åka ner på stan och fixat lite grejer men det orkade jag inte, hade sådan dryg huvudvärk bara för jag sovit som en gratta!

Hoppade in i duschen vid fyra för att jag skulle följa med mamma och brorsan ut på erikslund och kolla efter skor, måste ha ett par riktigt varma vinterskor. När jag sitter och sminkar mig plingar det på dörren och min älskling kom, då vart jag riktigt glad :) Har ju inte träffat honom sen i fredags då han har varit uppe i Avesta och jobbat.

Hittade i alla fall inga skor, det finns fan knappt några fina vinterskor och så är dom sjukt dyra. Får stå ut med dom jag har, som jag inte är så jättenöjd med men bättre än att få frysa.

Nu sitter jag nerbäddad i soffan och gosar med en filt och väntar på att hells kitchen ska börja, någon mer som tittar på det? :) Ska även öppna min chokladkalender, bara för att jag är 20 år så blir jag aldrig för stor för det. Glömde öppna den tidigare idag! Någon som har koll på vad det är för julkalender iår förresten?! :)

Nu ska jag kila. Sitter och hoppas på att jag vinner en tävling också, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0