14 December

Så himla mysigt att det snöar ute, har gjort det i ca två timmar vad jag har märkt :) Hoppas på att det är helt kritvitt ute imorgon när man vaknar, det skulle vara himla mysigt. Kan ju inte säga att snön är en enda dag försen. Har längtat riktigt mycket efter den så nu får det se till att komma mycket och att det ligger kvar till julen :)

För mig rullar livet på som vanligt. Tar det lugnt, jobbar ibland, söker mer jobb, umgås med vänner, bakar julgodis och har ångest över allt vad som har med julklappar att göra. Jag har köpt tre julklappar, alla till mamma. Paketen är från både mig och brorsan, ska fixa en till imorgon hade jag tänkt. Men har tre stycken till att köpa till och jag är totalt nollställd på vad fasen jag ska köpa!

Så imorgon blir det en vända på stan, har lite grejer att fixa och sen blir det att leta julklappar. Sen ska jag vara hundvakt en stund också för moster och mamsen ska ut och köpa julklappar dom också. Funderar på om jag ska försöka ge mig på att få ihop ett pepparkakshus?! Lite sent kanske men har inte haft lust att ge mig på det helt själv. Men mamma har aldrig tid och jag saknar ett pepparkakshus, det doftar så gott från ett sånt :)

Nej nu ska jag datanörda mig massa mer sen blir det väl att sova så man orkar upp i tid imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0